Bert van Opzeeland

De heer Van Opzeeland is een man met zeer grote interesse voor en kennis van cultuurhistorie, natuur en landschap. Deze kennis deelt hij graag met iedereen die daarin geïnteresseerd. Hij schrijft artikelen in het periodieke tijdschrift van de Heemkundekring Onsenoort en geeft rondleidingen in natuurgebieden en Heemtuin De Meulenwerf in de vesting. De heer Van Opzeeland is ook bestuurlijk zeer actief. Naast de Heemdekundekring Onsenoort en Stichting Heemtuin De Meulenwerf is hij betrokken (geweest) bij de Dassenwerkgroep Brabant, de Natuur- en Milieuvereniging Heusden, Jeugdnatuurwacht Vlijmen en de Werkgroep Natuur en Milieu Vlijmen.

Publication by same author

Cover of De Maas is om

De Maas is om

Year: 2010