Alg Ledenverg + de dorpsfilm van Sprang- Capelle

05.04.2023 19:30
Zidewinde

Beschrijving

videoWoensdag 5 april: Algemene Ledenvergadering; na de pauze: de dorpsfilm van Sprang- Capelle
door Johan van Eersel

Johan heeft in 2018 opdracht van het bestuur gekregen om een film over Sprang-Capelle te maken. De film geeft een sfeerbeeld over de afgelopen vijf jaren in ons dorp. Het dagelijks leven van de inwoners wordt in beeld gebracht. Hoe zijn ze met de coronaperikelen omgegaan? Het bedrijfsleven speelt ook een rol. Wat een bedrijvigheid is er in ons kleine dorpje! En het barst natuurlijk van de activiteiten van allerlei ver- enigingen uit het dorp. De natuur wordt niet vergeten, want die is er meer dan genoeg. We zien Sprang-Capellenaren die elkaar verhalen vertellen in ons mooie dialect. Al die onderwerpen zorgen er voor dat we een sfeervol beeld voorgeschoteld krijgen van Sprang-Capelle.

Locatie informatie

Zidewinde