Grote excursie naar Amersfoort

24.09.2022

Beschrijving

Altijd al eens naar Amersfoort gewild? Dan is dit uw kans. Een prachtige stad, bekend om zijn Amersfoortse Kei. Wellicht lukt het u om in de vrije tijd die in het programma zit een sprekende foto van die kei te maken. En dat natuurlijk naar de redactie van Het Kostersluik op te sturen. We krijgen op deze excursie een goed beeld van de stad. En dat doen we vanaf het water met de boot en te voet. Drie jaar geleden was de laatste keer dat onze leden met elkaar op reis gingen. Wat fijn om er weer samen op uit te trekken. Er kunnen dit keer maar 60 mensen mee, omdat er geen dubbeldekkers meer ingezet worden. Hieronder ziet u een globaal programma van die dag.

08.15 uur: Vertrek van de bus naar Houten vanaf Zidewinde
09.30 uur: Koffie met gebak in restaurant De Engel
10.00 uur: Vertrek naar Amersfoort
10.45 uur: Aankomst in Amersfoort
Het gezelschap wordt opgedeeld in twee groepen:
Groep 1 gaat varen en heeft wat vrije tijd
Groep 2 maakt de Pelgrimswandeling door Amersfoort
12.30 uur: Gezamenlijke lunch in restaurant De Vier Broers
13.30 uur: Het gezelschap wordt opgedeeld in twee groepen:
Groep 2 gaat varen en heeft wat vrije tijd.
Groep 1 maakt de Pelgrimswandeling door Amersfoort
16.30 uur: Vertrek naar Leerbroek
17.30 uur: Diner in Onder de Pannen
20.15 uur: Terug in Sprang-Capelle

Nog even een opmerking over de prijs. Het lijkt een groot bedrag. Maar het is wel veel wat u daarvoor krijgt. Koffie met gebak, lunch, diner, vervoer en een vaartocht en wandeling door Amersfoort.
Hoe is het mogelijk voor een bedrag van € 75,00!
U kunt zich voor deze excursie aanmelden door € 75,00 over te maken naar de rekening van onze
heemkundevereniging NL21RABO 0334 2480 00 onder vermelding van ‘Amersfoort’. Per lid kan er
één introducee mee voor € 80,00. Er is plaats voor 60 personen. Uw betaling bepaalt de volgorde van
inschrijving.
Graag overmaken vóór 10 september.

Locatie informatie

Plaats