Ruim 100 bezoekers hebben ‘Ons Heem’ bezocht tijdens de bevrijdingsoptocht op zaterdagmiddag. Onder hen veel gezinnen met kinderen en jong volwassenen.

Zowel jong als oud was positief verrast over wat onze vereniging te bieden heeft over het heden en verleden van Sprang Capelle. Er was ook volop de gelegenheid om het gesprek aan te gaan met de bezoekers.
Onze vrijwilligers hebben hierbij de vereniging goed onder de aandacht weten te brengen. Ook deze succesvolle middag zal zeker helpen bij het laten groeien van de bekendheid van onze vereniging.
Wij hopen dan ook dat U ook de lezing die de Heemkundevereniging verzorgt a.s. donderdag 12 mei zal bezoeken. Deze lezing die door Liesbeth Hoeven gegeven wordt met als titel 'Oorlog is geen keuze Verzet wel'.
De lezing begint om 20.00 uur en vind plaats in Zidewinde, Julianastraat 1 te Sprang-Capelle.